Shoping will be my death!!!

Tja alla glada!!

Idag vaknade jag lite sent... så där omkring 12 tiden... efter ett par timmars chattande på msn med vänner beslöt jag mig för att ge mig ut till stora Ica Maxi för att stor handla.
Detta skulle visa sig vara något som skulle bli mer besvär än väntat. Jag lyckades att komma på rätt buss och var nöjd när jag började handla. Av någon anledning började jag stressa och allt blev jobbigt... efter en bra stund kom jag till kassan och stod inför valet pappers kassar eller plast kassar... jag tänkte att det är mycket varor och det regnar ju inte så jag kan ta pappkassar. När jag kommer ut så märker jag att det mulnat till ordentligt och jag hoppas stort på att det inte ska börja regna.

Jag hoppar på bussen som jag tror leder hemmåt men det visar sig att den inte kör den vägen jag vill, så jag hoppar av och sätter mig på en buss som kommer ta mig till Handen Centralen vilket är precis dit jag vill. halvägs mot mitt mål börjar det mot min fasa att regna och jag börjar ivrigt att leta efter en buss som tar mig från Handen Centralen och i närheten av min lägenhet och hittade buus 629 i tidtabellen. Jag hoppade på buss 629 och frågade om den gick i närheten av vallagränd... "nee den går norr ut" jaha tänkte jag då... fel buss igen. men sen kom jag på en buss typ 20 min senare som kortade in min gångsträcka till hälften och när jag hoppade av bussen hadde det slutat regna. Synd bara att kassarna vägde typ 6-7 kg var och höll på att slita armarna av mig! men men hem kom jag med hela kassar och jag var helt slut. Så jag tänkte att nu kan jag pusta ut... men då ringer sara (en vän från Halmstad som är i Sthlm med sin vän) att dom skulle komma på besök om typ någon timme. Så jag började städa som bara den :P och allt blev städat och klart innan jag skulle möta dom. Nu sitter vi här och har nyligen käkat kebbabrulle och lirar lite Guitar Hero II och dricker rom å cola och vin.

Så förhoppnings vis så kommer denna dagen att sluta bra... men än är den inte slut! XD
vi får se om vi ska dra ut i sthlm på någon krog sen men mina pengar räcker nog knappt till det :P
Nee nu är det snart min tur på GH II så ni får ha det så bra tills vi höres nästa gång

Lycka till med ert shoppande där ute och hoppas det går bättre för er än för mig XD... Köss å Kramar!!!
//Fidde tha man

Tuuunga kassar å en jävla mopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test