Skolan är igång!!!

Ja då var skolan igång för fullt...
Idag hadde jag min andra skoldag och det var Datorkomunikation för hela slanten.
Hittade en liten smidigare väg att ta sig till skolan så nu slapp man att gå lika mycket.
Jag satt med en klasskamrat som heter Jonas idag och jag får säga att en roligare kille får man leta efter :P

Efter skolan skulle jag å Jonas dra in te centrala sthlm för att leta lite butiker, när vi hadde hoppat på tunnelbanan mötte vi en riktig jävla idiot som bad ett gråtande spädbarn att hålla käften och började skrikandes ut i tunnelbane tåget predika om att alla som föder barn är skit ungar som föder skit ungar och att om man ber en unge hålla käften så ska dom göra det.
Menar sånt jävla as! det är ju så jävla lågt att klanka ner på ett spädbarn! det är ju inte direkt som att dom kan försvara sig och jag menar spädbarn skriker ibland inte så mkt att göra åt... Jag å Jonas var så jävla nära på att gå å spöa ner idioten men han skulle ändå av på nästa station.. men vi ångrar att vi inte bad honom hålla käften... Nästa gång då jääävlar tänkte vi!!!

Hur som helst vi tog oss in till stan och började leta efter en butik där man kunde införskaffa en internhårdisk men vi leta å leta och hittade inget.. så vi gick till Rockzone där jag köpte lite nice Patches och Pins te min grå trista väska, sen fortsatte vi att leta efter nått data place och hittade ON OFF som för det första var svin dyrt och sen hadde dom inga diskar hemma så det fick va...

Sen drog jag hem och började fixa med lite käk och lyssnade in Slipknots nya album "All hope is gone" ett riktigt bra album får jag säga.. det känns bra att dom har ökat lite på hårdheten och inte fortsatte i sina halv softa spår från "Subliminal verses 3"

Ja ja nu ska jag testa ett skit spel på någon sida som Jonas tjatade om men ni får ha det nice alle hopa så höres vi kanske i morgon

Over and Out screem and shout!!!
//Fredrik Werngren

Kommentarer
Postat av: Johanna klart!

Snäll du var mot dinnya vän då ^^

2008-08-27 @ 21:05:44
Postat av: Andreas

Läcker design! :D

2008-08-29 @ 12:52:10
URL: http://andhol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test