Welcome to your new home...

Tja...
ja ha då har man hamnat i det här moderna jävla blogg träsket..
vet inte riktigt varför jag skaffade men jag tänkte kanske att min vänner ville kunna ha någon liten koll på vad jag sysslar med eftersom jag snart flyttar te sthlm...

Det e säkert många som kommer klaga på min stavning men bara så ni vet så kommer jag skita i det...
för jag tvingar ingen till att läsa så om det inte passar så kan ni tracka ner någon annan :p

Ja ja nog om det.. det känns som att veckan som ligger framför mina fötter kommer vara jobbig
Eftersom jag måste hinna städa ur min gamla lägenhet innan jag åker..
och sen är det pappas begravning på onsdag...
Sen ska jag packa ihop mitt skräp som jag har här nere som jag ska ha med mig upp te sthlm
och sen så ska man försöka hinna med allt på jobbet...
visserligen inte så mycket att göra där och om jag ska vara ärlig så skiter jag i om jag hinner med allt eller inte... företaget bryr sig ändå inte om sina anstälda så varför ska vi bry oss om att prestera bra på jobbet....
men men nu låter det som att allt bara e skit i mitt liv... men så är det inte...
det ska faktiskt bli kul att börja plugga igen och att få träffa lite nytt folk...
sen ska jag kanske te linköping och fira min födelsedag med carro som fyller år dagen efter mig och det kan nog bli riktigt skojigt :)

Nu ska jag försöka fixa lite med designen på denna blogg så ni inte får ont i ögonen när ni läser den :P

Ha det gött!!

heartagram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test