Lyckad Studentpub!

God morgon Soldater!

Det var ett tag sedan jag skrev något i min blogg..  lovar att det ska bli oftare :p

men men lite om gårdagens studentpub.
Det var en jävligt lyckad eftermidag/kväll får jag lov att säga..
Alla som var där verkade ha skit kul med att tävla i lite Wii spel och bara snacka öppet och allmänt.
Dock så var det inte alla från klassen som var där vilket jag tycker var synd, för vi som var där lärde känna varandra bättre och vi fick en mycket större gemenskap än vi haft tidigare.
Och sen var det ju billig dricka med :P.. vilket jag fick sota för senare när vi drog vidare till Skeppsbar vid slussen :P
Där fick Joni ett bud från bartendern att han inte tänkte servera mig för jag verkade lite för glad :P...
Men jag behövde nog inte mer förstunden ändå så det var lugnt :P
Men som sagt var.. en lyckad kväll var det absolut och jag längtar redan till nästa Studentpub!

Ja vad har hänt mer... jag har beställt en 40" samsung TV som kommer nu i dagarna samt en ny hårddisk på 160 GB enbart för min musik... Sen var jag å Gustav ute och sprang i måndags.. blev lite mer äventyr än väntat då stigen vi sprang på blev ett stup :P.. och vi hadde valet att antingen följa stigen tillbaka 700 meter eller att ta sig upp för bergsslänten och hitta en ny stig :P

Tänkte jag ska bjuda på en låt också...
Idag blir det Alesanas senast
inget personligt menat :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test